woensdag 26 augustus 2015

Boekenpagina

Het is al weer heel lang geleden, maar Mamalien bracht me op het idee van een boekenpagina.
Inmiddels heb ik de boeken die ik deze zomer heb gelezen op een aparte pagina staan.
'Zomaar wat leesvoer'.
Je kunt boven de berichten die ik post, klikken en tada! Dan zie je wat ik zo al gelezen heb.
Natuurlijk is het onmogelijk om alles te plaatsen wat ik ooit gelezen heb... dan had ik veertig jaar eerder moeten beginnen!
Nu eerst deze boeken maar.

Verder heb ik alle boeken die ik in de boekenkast heb staan en die me erg hebben aangegrepen of me veel hebben geleerd, al op de foto gezet. Dus houdt de Pagina in de gaten, er komt regelmatig wat bij. Want ondertussen blijf ik natuurlijk doorlezen.
Je vindt er vooral theologische boeken, pastorale boeken of maatschappelijk gerichte boeken. Er staan een aantal romans op, maar je kunt mijn favoriete schrijvers ook vinden in één van de labels hiernaast. Gewoon, omdat romans al genoeg aangeboden worden en erg bekend zijn. En omdat ik liever de ander genoemde boeken lees. En ja, da's voor mij echt ontspanning. Daar leer ik van. Dat vind ik leuk.

Neem gerust eens een kijkje! Welkom op mijn boekenpagina!
Inclusief beschrijving, motivatie en prijs!

2 opmerkingen:

  1. Oh zeg, je hebt er al aardig wat op de foto gezet zie ik. Misschien leuk om aan te geven waarom je bepaalde boeken zo bijzonder vond? dat kan een ander weer motiveren om het ook te lezen... Maar ja, da's wel weer extra werk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Marja, voor je opmerking. Inmiddels gedaan: beschrijving motivatie van lezen en prijs.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's