zaterdag 9 februari 2013

Drukke week gehad

Zondag: Kerkdiensten
              Verjaardag
Maandag: Kamer opruimen van Geert, tweeën een half uur!
Dinsdag: Koffie drinken bij vriendin in Harskamp
               Gesprek over één van de kinderen
               Babyshower, met high tea, waar ik scones voor bakte
Donderdag: Koffie drinken bij vriendin vlakbij
                    Lunchen met vriendin
                    Poffertjes eten met Rob: einde Cito!!!
Vrijdag: Naar de school waar Rob heen gaat, dv september 2013
              Avondje uit met vriendinnen: workshop en high-tea
Zaterdag: Open dag CHE
 
Toen ik zondag in mijn agenda keek begon ik zowaar tegen deze week op te zien.
Tegelijk was het een week vol leuke en veel nieuwe dingen, waar ik ook wel zin in had.
Dus zei ik niets af, maar ging rustig te werk.

Het was een intensieve drukke week, die wel een maand duurde, naar mijn beleving.
Tussendoor liep ik nog voor de Hersenstichting met een collectebus, deed ik de was en kookte eten.
Al het huishoudelijke gedoe, dat woord zegt over hoe ik dát vind ;-( , is weer aan de beurt geweest. Misschien wat snel, maar wel goed. Ach, zo werk ik vaker ;-) Natuurlijk bezocht ik ook tweemaal de sportschool. Hoe sportief!

Ik genoot erg van de vrije woensdag en vrijdagochtend. En van het spreken van vriendinnen en naar hen luisteren.
Ik heb me ontzettend leuk vermaakt bij het CHE, toen ik de informatiebijeenkomsten volgde van GPW: Godsdienst en Pastoraal Werk.
Lijkt me zó gaaf! Maarre...geen tijd en veel te duur . En een beetje hoog gegrepen ook, denk ik zo.
Wel grappig dat ik daar de halve kerkbode uit Veenendaal tegenkwam...
N. Belo, N. van der Voet, B. Roor
En ze wilden allemaal dat ik heel erg geïnteresseerd was: nu inschrijven???

Deze week putte me helemaal niet uit. In tegendeel: ik kreeg er de energie van die ik een poos al niet had ervaren.
Er was één uitzondering: toen Rob poffertjes at en ik toe keek (u hebt geen citotoets gedaan!). Hij liep weer weg. Gelukkig was er geen reden voor paniek en liet ik die dus niet toe. Hij zal wel weer naar huis zijn gegaan. Klopte ook, maar wel via een andere weg als wat ik normaal vind. Toch wel weer schrikken.
Toen opeens was ik blij dat de week bijna voorbij was...



7 opmerkingen:

  1. Pffffft.... wat een week. En je haalde er nog energie uit ook. Gelukkig dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is toch heel erg leuk er energie uit te kunnen halen, wie weet toch over een poos inschrijven?!
    t is wel wat voor jou denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch niet inschrijven? Het lijkt mij wel wat voor je....
    Hier is het ook regelmatig zo druk, en rustmomenten zijn gouden momenten vind ik altijd. Onvoorstelbaar dat je er energie uit haalt, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alleen al bij het zien van zo'n volle agenda, zou ik al doodmoe worden. Die spreuk van Loesje is een waarheid als een koe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. soms heb je van die weken he,dan heb je alles in 1 week en de volgende week helemaal niks,fijn dat je toch genoten hebt van deze week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Drukke week maar met poffertjes maak je veel goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En, heb je je ingeschreven?

    http://eenvoudigbloggen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's