woensdag 6 mei 2015

Te koop aangeboden!

Een lange vakantie ligt voor ons, vooral voor Rob. Waar Geert maar een weekje vrij heeft (kort, maar lekker) heeft Rob er twee.
Ik kwam daar de vorige maand pas achter, dus ai, dat was wel even slikken. Want vrije tijd, dát blijft moeilijk voor Rob.

Maar inmiddels zijn we drie dagen verder en lijken we onze tijd best door te komen. Want Rob heeft z'n oude hobby weer opgepakt: wubbies maken. Vroeger noemden we het 'pompoenen'.
Je weet wel: kartonnetjes, wol er om heen wikkelen, open knippen, draadje er om en klaar!
Ik mag het niet stap voor stap voordoen of laten zien op foto's, want het is geheim, volgens Rob.
Hij heeft namelijk bedacht dat hij er wel een bedrijfje van kan maken.
En dus staan de wubbies vanaf vandaag op facebook en nu ook op mijn blog.

TE KOOP AANGEBODEN: WUBBIES!
Voorwaarde is wel dat we ze in Veenendaal bezorgen, of dat je ze zelf op komt halen.
Duur? Nee hoor, een bol wol is duurder...
Eén euro per stuk of ... hier de aanbieding... drie voor € 2,50!!!!
Dat laat je toch niet gaan!!!!?????
Als extra service geldt dat je ook een bestelling kunt plaatsen met je eigen kleuren.
Is dat leuk of niet?

Rob heeft momenteel alle tijd: vakantie én hij zit met z'n been omhoog. Vandaag zijn we alweer bij de huisarts geweest om, voor de zevende keer, geholpen te worden aan een ontstoken teen.
Dus... help Rob de tijd door nu hij 24 uur met z'n voet omhoog moet en bestel HIER en NU! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's