zaterdag 20 november 2010

Niet Thuis!!

Het eerste wat ik vanochtend deed was natuurlijk kijken op internet: zijn er treinen die rijden? Of anders soms bussen? Maar helaas, niets van dit alles. Natuurlijk had ik met die mogelijkheid al rekening gehouden en een rampenplan klaar liggen. Duus daarmee ging ik resoluut aan de slag. Rond 8.15 belde ik mijn ouders. Eerder durfde ik niet, stel dat ik ze wakker bel? Stel dat ik m'n eigen kereltje wakker bel? Wordt-ie niet wakker gemaakt door zijn broer, komt z'n moeder leuren... Nee, 8.15 was vroeg genoeg. Na even overleg wist het ik zeker: de auto van pa en ma kon met me mee en dus zou ons dagje uit doorgaan.

We hadden een geweldige dag. Waarschijnlijk kun je binnen kort een impressie lezen op www.autisme.nl , klik op regio Utrecht. Goed onthouden dus! Peter Vermeulen had een goede leerzame inleiding, die hij met veel humor bracht. Gelukkig wel, want dat is wel nodig als je over autisme praat. De gespreksgroepjes waren ook weer heel zinvol: we leren als ouders veel van elkaar. En als laatste het theater 'Muziek en Therapie' met de voorstelling :"Altijd hetzelfde, daar hou ik van". Geweldig was dat. Zo herkenbaar!(www.muziekentherapie.nl)
                                             
Eenmaal thuis moest ik Geert weer ophalen bij opa en oma. En de auto terug brengen natuurlijk. Op de terugweg moesten we wachten voor de trein...nou vraag ik je, he waar komt-ie trein vandaan? En he, waar gaat-ie naat toe??
Maar ja, ondanks de trein hadden we toch een superfijne dag. Warm aanbevolen trouwens voor een volgend keer! Echt de moeite waard!!
Ook Geert had een leuke dag. Tenminste..net voor hij ging slapen bad hij:"Lieve Heere God, dank U wel dat ik niet thuis was..."

1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's