woensdag 8 februari 2012

Award gekregen!


Deze heb ik gekregen van: Sandra, van Home Sweet Home. 
Leuk Sandra, heel hartelijk bedankt. Neem er eens een kijkje, lezers, ze schrijft over van alles en erg leuk!

Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekend als liefste, favoriete, beste en de Liebster Award is een soort van kettingbrief onder bloggers, met als doel om uitzonderlijke en groeiende blogs (vooral voor de blogs met 200 of minder volgers) onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatie comité of een formeel award proces voor de Liebster,  maar het is zelfs leuker. Het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en dat het gewaardeerd wordt.

De regels zijn: Kies 5 blogs met minder dan 200 volgers om de Liebster award aan te geven.

Bedank in je blog de blogger die jou de award heeft gegeven, door naar diegene te linken. Zet de award op je blog. En plaats de links in je blog aan wie jij de Liebster Award doorgeeft. Zo kan iedereen daar ook een bezoekje brengen !

En dan nu de vijf blogs die ik erg waardeer en graag aan jullie door geef!
Maak kennis met:


 

6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je toch ook de uitleg er bij zet, ik heb hem al vaak langs zien komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de Award! Ik ben er heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk je die award, ik heb hem ook eens gekregen, geeft je toch weer een zetje om door te gaan toch?! Succes verder met je blog, grpetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank ja Aline! Maar, zonder ondankbaar te zijn (want dat ben ik zeker niet) moet ik eerlijk toegeven dat ik niet zo van de kettingbrieven/ awards enzo ben. Dus moet ik nog eventjes nadenken of ik hem door ga geven. Dat past niet zo bij mij. Maar, ik ga wel snel kijken bij de andere blogs die je noemt, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's