vrijdag 3 februari 2012

Kinderfeestje

Vandaag was het zover: het kinderfeestje voor Geert's verjaardag.
Omdat zijn school dicht zat vanwege studiedag, kon dat lekker terwijl Rob op school zat: van 10 tot 14 uur.
Het werd een groot feest, mede dankzij de vele sneeuw die viel! Alles liep gesmeerd en allemaal hadden ze het naar hun zin.
Hier wat foto's:
Eerst cake versieren, wat een schik hadden ze.
Net meiden!



 Hierna gingen we glasschilderen. Ze vonden het geweldig leuk en werkten zeer geconcentreerd.
Als het droog is, kun je de verf van de place-mat afhalen en op het raam plakken.
Leuk voor thuis, op mama's raam :-)





 En daarna...de sneeuw in.
Dát maakte het feest compleet.
Met z'n zessen veegden ze eerst achter, daarna de halve straat schoon,
namen de sneeuw mee naar de tuin en
bouwden daar het begin van een iglo.



Jammer genoeg was het na een uur echt tijd voor pannenkoeken en dan naar huis.
Dat was nog een heel karwei: thuisbrengen door de sneeuw, op de fiets.
Gelukkig hielp een moeder mee, door drie jongens met de auto op te halen.
Dochter hielp mee met fietsen, zodat ik uiteindelijk maar één kind wegbracht.
Waar ik dan wel drie kwartier over deed in plaats van één.
Maar vooruit, zo vaak ligt er geen sneeuw.
Ik vind het heerlijk!!
Jullie?

7 opmerkingen:

  1. Zéker als ik naar die rode wangen van mijn jongste kijk. Die zit zo te genieten van al het sneeuw. Sneeuwballen gooien, sporen maken tijdens het schommelen, zogenaamd "schaatsen" en zóveel lol... ja... héérlijk!

    Wat een fijn feestje heeft Geert vandaag gehad. Ik zie ze allemaal genieten met wat ze aan het doen zijn. Super gepland eigenlijk zo op een studiemiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kinderfesstje hoor, voor de kids is die sneeuw natuurlijk heel erg leuk maar van mij hoeft het niet en ik hoop dat het snel weer weg is,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk die sneeuw ! en zeker zo op het kinderfeestje !
    alleen voor t verkeer is t lastig..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zo´n feestje. En die sneeuw, waar had je die besteld : ))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk feest! Die kids zullen genoten hebben met al die sneeuw!! De pannenkoeken waren zeker schoon op!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was een heerlijk feest zeg, en dan de sneeuw waar kunnen kinderen meer plezier mee hebben dan sneeuw :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was een topfeest. Glasschilderen is leuk en gratis sneeuwpret, waar koop je dat nog? Ik vind het ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's