zaterdag 25 februari 2012

Gezocht: badmeester met kop

Laatste vakantiedag is geweest... klinkt het een beetje dramatisch door mijn hoofd.
Het was een leuke, rustige vakantie. Zo één als we er hier zelden hebben.
Gisteren hadden we zelfs een meidendagje: de jongens mochten een keertje samen op de boerderij komen, Geert als gast, en manlief was werken. Heerlijk! Wat een rust. En wat hebben we genoten. Gewoon, niks gedaan... Nou ja, we waren wel een beetje druk met de pc.
Sinds de laatste update van Windows (donderdag) is internet ernstig traag geworden. Echt! Twintig minuten voor hij mijn blog heeft!
Het gaat dan zo: na 10 minuten wachten komt de blog tevoorschijn. Alleen de tekst, in verkeerd lettertype. Langzaam, maar zeker! komen ook de andere details, foto's, linkerkolom, rechterkolom. En als laatste, zo'n 10 minuten verder zijn we dan, komt ook het juiste lettertype. Maar dan: jullie blogjes zoeken duurt weer een minuut  of 10. En reageren is al helemaal moeilijk... Maandag naar KPN, want daar ligt het aan, volgens een vrijwillige deskundige...
 Dus mochten jullie reacties missen?? Dan weet je hoe het komt. Verder besteden we de wachttijd wel nuttig: terwijl de pc zoekt, lees ik mijn boek. Of doe de vaat, of ben aan het chillen met de meiden. Reuze gezellig!!

Vanochtend zijn de jongens met JJJ, oom, tante en neefje, wezen zwemmen.
Gisteren had ik alles al ingepakt, dus ze stonden op tijd klaar. Ze zouden vroeg gaan en voor het middagdutje van neefje weer terug komen. Ik vroeg me af hoe ze dat allemaal zouden gaan doen. Want de tijd was niet heel lang. En dan eerst naar Ede rijden... tjonge, wat een gedoe. Maar ja, de uitnodiging kwam en die sla ik natuurlijk niet af.
Toen ze weer, keurig op de afgesproken tijd terug kwamen bleek dat ze helemaal niet naar Ede waren geweest! Ze waren 'gewoon' in Veenendaal gebleven! En ik de jongens maar lekker maken met die mooie bandenglijbaan. Ahum, foutje, moet kunnen baasjes!

Vanavond tijdens het eten vroeg ik aan Rob of er nog bekende badmeesters waren. De vraag had ik Geert ook al gesteld, maar hij vindt zoals gewoonlijk dat hij wel weer kan antwoorden.
-Welke kent Rob allemaal dan?
Rob somt op: Ruud en Peter.
-Nee, zegt Geert, die waren er niet.
-En die ene dan, die dikke?? vraag ik. Oei! klinkt dat even als een opvoedkundige fout. maar ja ik weet zijn naam niet...
Geert weer: Eh...die met die kop???
?!?!?!?!

6 opmerkingen:

  1. Hahaha, fijn dat de vakantie zo lekker rustig is en je lekker eventjes een meidendagje hebt.

    Ik hoop dat het inderdaad KPN is, want zo lang wachten, wordt je snel zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja, herkenbaar zo'n gesprek over mensen wiens naam je niet kent. En wat balen van die trage pc...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha das een goeie !
    fijn zo'n trage pc... :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi,geweldig,maar ze hebben wel heerlijk gezwommen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet leuk, een trage computer. Wel leuk: zo'n vakantie. En nu weer fris van start?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's