ons gezin, plus aanhang...

ons gezin, plus aanhang...
vertrouwen, geloof, hoop en liefde

zaterdag 22 januari 2011

 Wat hebben we een geluk met onze technische en creatieve zoon. Na gisteren een poos bezig te zijn geweest met draad, wc-roletjes en papier nam hij zijn knutselwerkjes van school en bouwde daarmee voor ons een stevige elekticiteitscentrale:
De hoogspanning binnen een hek
 
De elektriciteitscentrale
 

dan nog een hoogspanningsmast...
met duidelijke waarschuwing!

"Zo mama, nu hoeft u geen elektriciteit meer te kopen, ik zorg er wel voor!!"
Vertel me, wie heeft er nu zo'n fantastische zoon!!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een creatieveling! net echt zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, kom je nog een keertje langs bij: http://arithavermeulen.blogspot.com/

    Ik weet eigenlijk niet of je die volgt!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!