donderdag 28 juli 2011

Dagbesteding

 Geert trakteerde me gisteren met ontbijt op bed. We waren maar met z'n tweetjes, dus het was erg gezellig. En...hij nam voor zichzelf ook uitgebreid de tijd!



De rest van de dag bracht ik zo door:


De boeken zijn weer uit. Gelukkig ligt er al weer wat nieuws te wachten. Maar om even te acclimatiseren, lees: het boek wat ik gelezen heb te verwerken, nam ik eerst een ouwe Visie. Jorike betrapte me en zette me er op!
Ra,ra, waar is mijn hoofd? Jullie zien de achterkant, dus dit heb ik al gelezen!

2 opmerkingen:

  1. Leuk joh! Wat een heerlijke rustige dag!
    En deed Geert dat helemaal zo uit zichzelf???
    Lief!
    Leuk om die namen zo te lezen...
    Vraag me nog wel af; heten ze ECHT zo? Of zijn het blognamen?

    Groetjes,
    Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waar is je hoofd? Hopelijk achter de Visie :)

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's