woensdag 24 augustus 2011

Creatuin

Wisten jullie wel dat onze Rob enkele jaren terug stratenmaker werd? En hij onze tuin van stenen ontdeed en ze ergens anders plaatsen? Prachtig werk leverde hij met zijn 4/5 jaar. Fantastisch!
Het gaf voldoende aanleiding om de tuin opnieuw te bestraten. Met grote tegels, die ons kleine mannetje niet zou kunnen sjouwen.
En, besloten we, een deel van de tuin wordt voor onze Rob.
Dat Geert hiervan volledig profiteert zie je hier!


Eindelijk een eigen computer. Eentje met gordijnrails zendmast.
-Mam, weet u wat de computer zegt over het weer?
-Nou?
Intensief tuurt hij naar de doos het beeldscherm.
-Eh...zon...regen...wolken en er komt ook onweer.
Niets nieuws dus voor deze dagen.
Maar dat een openluchtcomputer dat kan aangeven?
Tuurlijk! Je ziet toch de stekker in de krat het computertafeltje?
Die stekker komt immers van de gordijnrails zendmast.
En daarboven in zit de fitting zender.
Makkelijk zat.

Dus willen jullie weten welk weer het echt wordt?
Reageer even, we zoeken het zo voor je op.
Questie van omhoog kijken. En naar de doos...

6 opmerkingen:

  1. Oh...!!!! Geniet ervan; deze super fantasie van autipersoontjes!!! Heerlijk!!!

    En ik heb een reactie gemaakt op mijn blog, op jouw reactie...snap je me nog?? :-)
    Als je wilt kijken...

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig stuk werk, ik denk dat hij het beter weergeeft dan de professionals :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg creatief! Wat een leuk gezicht! Ik doe mijn buienradar weg en geef wel een seintje als ik het weer wil weten!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's