vrijdag 26 augustus 2011

Give-away t/m 5 september.Deze blog wordt een welgemeende aanbeveling voor wat site's.
Allereerst de blog van Trudy. Zij heeft tot 5 september een give-away, vanwege de honderd volgers.
Zou je dit mooie, zelfgemaakte sieraad om willen hebben, dan zul je volger moeten worden van Trudy!

En nu we toch in de sieraden zitten, wil ik je kennis laten maken met deze site. Het is een site van een eigen webwinkel sieraden, kaarten enzovoort. De site wordt beheert door een jonge meid die hiermee net is begonnen. Neem gezellig eens een kijkje zou ik zeggen! Want het ziet er erg goed uit!
Klik hier voor de site.

Verder is die van mijn nicht Charline ook nog steeds in de aanbeveling. Weliswaar niets met sieraden, maar wel weer een jonge meid. Zij schrijft over zichzelf, maar ook, vanwege een godsdienstopdracht, over songs, die wel of niet verantwoordelijke tekst hebben. Interessant om te lezen wat je kinderen horen...
Trouwens, volgens mij heeft ze vakantie. Of is ze juist weer naar school. Laatste blog is al weer even geleden...

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.
De kinderen hebben het inmiddels weer prima op school. Alle obstakes die vooraf een grote boze beer leken, lijken te zijn uitgeroeid. Iedereen heeft het goed naar het zin. En ik geniet weer van de rust. Prima weer zo, iedereen op tijd op, weer op tijd eten en ze hebben weer een doel. Jammer voor ze dat het 'huiswerk' heet.

2 opmerkingen:

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's