vrijdag 5 augustus 2011

Van A naar Beter?

-Hee! Kijk uit!!!!!!!!!!
Het geschreeuw is niet van de lucht.
Snel werp ik een blik in de achteruitkijkspiegel en doe dan wat ik vind dat ik moet doen: gas los. Beetje remmen. Corrigerend sturen. Poeh! Ik rijd weer op de autobaan. Op de plek waar de auto over het algemeen hoort. Dat is een beter plaatsje voor dit blikken ding. De vluchtheuvel rijd zo lastig...
Met grote schrikogen kijkt manlief me aan. Vol verbazing vraagt hij:
-Deed je dat express??
-Nee! (hehe) Ik slaak een zucht.
-Mijn armen, ze zijn zo moe. Ze willen niet meer. Ik kreeg de bocht haast niet.
In een slakkengangetje rijden we verder. Want hoewel niet veel kunnend ben ik ook een ietsiepietsie eigenwijs. Beter langzaam, als een slak, als helemaal niet...

Dit voorval was voor de fysio gisteren toch wel een extra reden om me voorlopig nog even te blijven zien. Dit in tegenstelling tot wat hij vorige week zei. Ik zou nog maar een keer hoeven te komen, dan zou het klaar zijn. Kennelijk heb ik maandenlang met mijn hele lijf alle overbelaste delen gecompenseerd met andere leden. Waardoor nu zo'n beetje alle spieren weer moeten opkrabbelen.

Hehe, we zijn er. Zuchtend en opgelucht rijd ik de auto de oprit van mijn schoonmama op. Bekaf ben ik. Doodmoe gewoon. Een ding wil ik: liggen en rust. Binnen zit de rest van de familie al gezellig te kletsen. Oke, ik moet er nog even doorheen. En, na een bak koffie en wat lekkers knap ik wel weer wat op.
Nooit geweten dat dit alles zooo vermoeiend kon zijn!

2 opmerkingen:

  1. Hé op wat voor tijdstip heb jij je stukje geplaatst Aline? Toch niet in de nacht hoop ik hé?!

    Ik hoop dat je echt een beetje tot rust mag komen hoor! Let goed op jezelf!

    Lieve groet,
    Gerreke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oef! Het is nog niet alles he?!
    Sterkte joh en hou je haaks!!
    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's